Full weekend

7 Apr

Concert COMPACT@Live Club

Ce inseamna Compact pentru mine? Inseamna 4 ani la Sighisoara cand adormeam in cort pe muzica lor. Nici nu realizam pana cand au inceput concertul de cat de multe melodii imi aduceam aminte! Super concert, a iesit bine. Sunt mandra de cum ne-a iesit organizarea. Nu au fost exagerat de multi oameni, deci a fost ok. Ceea ce m-a surprins a fost un tip care a venit tocmai din Timisoara pentru a-i vedea pe cei de la Compact in Live Club. Si eu migrez pentru concerte mari, dar baiatul asta chiar m-a surprins. In plus, nu era un mega concert, ci era un concert intr-un club. E adevarat ca cei de la Compact sunt cam scumpi la vedere, deci probabil ca asta l-a montat si mai mult sa vina sa-i vada. Au fost scosi la vreo 3 bisuri, nu se mai satura lumea, de parca abia incepuse concertul. Nici nu mi-am dat seama cand s-a terminat, ca in timpul concertului am cantat si dansat o groaza.

Ah, era sa uit! Va astept in Live Club la concertul extraordinar IRIS de sambata, 14 aprilie. Roxana e in delir de pe acum. Prietenii stiu de ce 🙂

Si acum, cateva poze de la Compact:

compact-live-club-1.jpg compact-live-club-3jpg.jpg

ABOVE & BEYOND @ WTP

Dupa vineri, urmeaza sambata, iar iarna nu-i ca vara 🙂 Above&Beyond sunt niste baieti pe care ii asteptam de foooarte multa vreme. Mi s-au inmuiat picioarele la “Can’t sleep” si “No one on Earth”, dar mai ales la “Touch me”, Cassandra Fox.

A fost o atmosfera super, se vede si din pozele facute cu telefonul meu care au iesit nesperat de bine!

01042007140.jpg 01042007127.jpg 01042007135.jpg

4 Responses to “Full weekend”

  1. thingstodo1st April 13, 2007 at 9:55 pm #

    Super concert Compact!
    Pentru mine, Compact inseamna fun times cu mami si tati, muzica pe care dansam in copilarie, concerte la care mergeam pe umerii lui tati… ce vremuri!
    Mi-am adus aminte de toate astea la concert si cantam melodiile cu atata veselie! Nici nu mi-am dat seama ca le mai stiu si ca imi plac atat de mult!Foarte frumoasa atmosfera si Compact intr-o forma de invidiat!
    Dar, bineinteles, cel mai frumos concert organizat de noi is yet to come! Si, da, normal ca sunt “in delir” :P, doar e vorba de IRIS!!! Ne vedem acolo!!!
    IRIS ! IRIS ! IRIS !

    Rocks 😉
    aka Piciu

  2. Sylvain April 17, 2007 at 11:28 am #

    Bun, trec peste fenomenul Compact, nu este zona mea la care să comentez. Pot spune doar că este trupa care mi-a răsunat în urechi vreme mulţi ani în copilărie.

    Comentez direct Above & Beyond, trupă care după nume vrea să arate cât de mari şi tari sunt englezii (că doar doi din membrii trupei sunt englezi, al 3-lea fiind finlandezi – fix cel ce nu a venit la Bucureşti). Nu-s departe de adevăr, chiar au istorie şi-s unii dintre cei mai buni.
    Un concert reuşit, piese bine alese, trăiri intense la auzirea clasicelor, că doar asta vrea să fie muzica Trance – stare de transă. Pozele sunt foarte ok având în vedere că au fost făcute cu un telefon mobil. 🙂

    Totuşi ai uitat să menţionezi faptul că în deschidere am avut parte de nişte minimal/techno făcut terci de mai marele Tom Neville, care sincer nu ştiu ce căuta acolo, căci mai mult şi-a bătut joc sau poate doar atât ştie în materie de track selection/mixaj.

    Neeeeext: The Chemical Brothers! 😀

  3. Ioana April 19, 2007 at 1:23 pm #

    :)) Bai ce i-ati facut Lexei de a iesit asa chinuita in poza?? Si distractiva, nu zic nu.

  4. Irina May 1, 2007 at 6:31 pm #

    Mai intai fan si apoi si colaborator. Ce nice…What’s next? Depeche?

Leave a Reply

