Cat dureaza dragostea?

10 Apr

Va recomand o super piesa de teatru marca D’AYA, si nu numai pentru ca sunt clientii noastri 🙂 , daaaar pentru ca este o piesa extraodinara. Va pune pe ganduri, si daca mai veniti si in cuplu, sigur va veti trezi angajati intr-o discutie “sanatoasa”. Sau daca vreti sa trimiteti un mesaj “subtil” iubitei/iubitului, tot asta e piesa :)) Eh, glumesc, dar chiar merita vazuta! O piesa neconventionala, intr-o locatie deja obisnuita cu teatrul (Laptaria Enache- D’AYA pe 1 mai va sarbatori 1 an de teatru In Laptarie cu o mega petrecere) Piesa se adreseaza unui public lipsit de prejudecati, deschis la nou si care priveste acest tip de spectacol ca o provocare.

DRAGOSTEA DUREAZA 3 ANI

dupa Frederic Beigbeder

adaptarea si regia CHRIS SIMION

 

Prima cauza a divortului e casatoria. A doua cauza e amanta. A treia cauza e expirarea termenului de valabilitate!

Au experimentat:

Cristi Iacob – Marc Marronier, proaspat divortat

Adriana Trandafir – Anne Marronier, fosta sotie

Gabriela Iacob – Alice, amanta

Cuzin Toma – Jean Georges, prietenul homosexual

Matilda – o prostituata

Scenografia: Lian Ionesco

Coregrafia: Ioana Marchidan

Video: Dan Vezentan

Conditii optime de utilizare:

In primul an cumperi mobila,

in al doilea an muti mobila,

in al treilea an imparti mobila.

sau

Iubita mea, nu te-am inselat de placere.

Te-am inselat pentru supravietuirea speciei.

sau

Cand nevasta iti devine prietena,

E cazul sa-i propui unei prietene sa-ti devina nevasta.

Detalii pe www.daya.ro.

Data urmatorului spectacol: 17 aprilie, Laptaria Enache. Informatii despre bilete la 0727.100.856.

Fotografii din timpul spectacolului:

dragostea2.jpg

dragostea1.jpg

7 Responses to “Cat dureaza dragostea?”

  1. Delia April 11, 2007 at 9:03 am #

    Ca sa fac si eu putin pr pt d’aya…asa e, super piesa 😀 Si in cazul meu a generat o discutie “sanatoasa” cu iubitul. Eh, om vedea dupa 3 ani…:p

  2. pinklabel April 11, 2007 at 9:05 am #

    eu mai am putin si aflu :))

  3. thingstodo1st April 13, 2007 at 9:44 pm #

    Inca ceva pr pentru d’aya… deh… ca nu lucrez degeaba cu tine 😛
    Foarte frumoasa piesa si regia e geniala!
    Iti da de gandit intr-adevar, dar tzumpy meu n-a ajuns inca la piesa, asa ca toate gandurile se joaca doar cu piticii mei :))
    Sa ne recomanzi si HELL !

    Rocks 😉
    aka Piciu

  4. lai April 16, 2007 at 4:28 pm #

    Misto piesa. Buna si “punerea in scena”. Atmosfera degajata si umorul si prezenta de spirit a actorilor sunt de nota 10.

  5. Sylvain April 17, 2007 at 11:27 am #

    Piesa este foarte faină, actori pe măsură, umor deştept cât cuprinde. Dar şi ceva sâmbure de adevăr pe acolo. Merită 100%!

  6. camelia April 18, 2007 at 9:32 am #

    am auzit si eu numai de bine de piesa asta dar din pacate nu am vazut-o. pe 17 sper sa fiu acolo.

  7. pinklabel April 18, 2007 at 9:53 am #

    17 a trecut, Cami :)) dar te astept la HELL pe 24 sau la Dragostea pe 1 mai , cand se implineste 1 an de teatru in Laptarie:) Super party!

Leave a Reply

