Iris @ LIVE CLUB

16 Apr

Concert IRIS 14 aprilie Live Club

A iesit foarte bine, a fost si mai multa lume decat la Compact. Intr-adevar, IRIS are fanii sai. Nu mai zic ca Roxana se pune cat 15 mii de fani la un loc! Era toata un zambet! Se vede si in poze. Iar daca eu am facut semnul rockului nu mi-am inselat “credintele muzicale” , ci doar ii apreciez foarte mult pe oamenii astia de la Iris. Cantam din tot sufletul si m-am simtit extraordinar! Prima poza e facuta de un prieten de-al Roxanei, iar a doua e cu telefonul meu si a iesit nesperat de bine.

“Se poate sa facem o poza cu dvs?” “Da, dar ai bani? “Nu, dar am bere”. “Atunci hai! :))”

iris-1.jpg iris-2.jpg

11 Responses to “Iris @ LIVE CLUB”

  1. lai April 16, 2007 at 5:00 pm #

    Iris for ever! Foarte misto concertul! Mosnegii inca mai stiu sa cante, si inca bine. Buna si ideea din spatele clubului. E nevoie de muzica live. Pacat doar de preturi…

  2. Rocks April 16, 2007 at 10:11 pm #

    IRIS !!! IRIS !!! IRIS !!!
    Cat 15 mii de fani, ma simt flatata!
    Ma bucur ca ii apreciezi si tu pe cei de la IRIS, canta o muzica incredibila de atata timp si isi merita fanii !!!
    Trebuie sa repetam “zbantuiala” cat mai curand! 🙂

  3. Delia April 17, 2007 at 8:48 am #

    Next time vin si eu. Pe cand se preconizeaza urmatorul concert? Ah, si sa nu ma uitati nici cu Hell 🙂

  4. pinklabel April 17, 2007 at 9:02 am #

    Nu te-am uitat. Hell se joaca pe 24 in Laptarie! Sa-mi spui sigur daca vii si cate persoane:)

  5. camelia April 18, 2007 at 9:19 am #

    tot tari au ramas baietii astia. imi pare foarte rau ca nu am ajuns si eu. dar next time…nu mai ratez asa ceva.

  6. verdesiunmar April 18, 2007 at 1:22 pm #

    Am tras chiulul la Iris, a trebuit sa plec acasa.
    Daca nu ar fi prejudecatile (nu cred ca e vorba chiar de prejudecata dar e cel mai bun cuvant/concept pe care l-am gasit) as merge la Iris asa cum am fost si la Compact. NU imi placeau, nu ii ascultam. Am fost nevoita sa merg si… mi-a palcut tare mult. Nu in special muzica pe care o canta ci spiritul pe care il degaja sau il imprima (daca spun “evenimentului” o sa para prea impersonal asa ca nu o sa mai spun nimic). Am sa merg si la Iris si cu asta punct.

  7. Sorina April 18, 2007 at 1:43 pm #

    Iris, Iris, nu pleca
    Te vei intoarce, macar o noapte
    Iris, Iris, nu pleca!

    Mda, inca un fan Iris! 🙂 Ma bucur ca au avut atata succes sambata! De cativa ani tot merg pe la concerte cu inima stransa, gandindu-ma ca ala s-ar putea sa fie ultimul….ma bucur ca de fiecare data ma insel!!

  8. Sylvain April 18, 2007 at 5:11 pm #

    “Bună searaaaa prieteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeni!” 😀

    Nu mă dau în vânt după Iris cum nu mă dau în vânt nici după Compact. Totuşi când auzi vocea lui Cristi este imposibil să nu ştii cine-i pe scenă! 30 de ani de cântare spune ceva.
    A fost frumos, păcat totuşi că au făcut un singur bis. 😛

  9. pinklabel April 18, 2007 at 5:13 pm #

    da, un bis = 4 sau 5 piese cantate:) => un biiiiiiiissssss

  10. deea August 13, 2007 at 5:18 pm #

    uuu Mincu’ …iris da da da…..faza cu banii o stiu… o fetita de vreo 13 ani a venit la el in spatele scenei inainte de un concert, pt autograf si-a intrebat-o de bani da saraca nu prea s-a prins de gluma si daca n-o prindea rapid de mana Mincu’…..o lua la sanatoasa…..ne-am distrat mult la faza asta..sunt bestiali tipii astia,tare de treaba,la fel ca si fanii iris,toti…..din imratisarile lor acumulez muulta energie,si stare de bine,Mincu’ strange tare…….brrr ce senzatie!….rock on! si ne vedem la aniversare….pe 5 oct la baneasa cu foarte multi invitati de marca!

  11. cantafabule March 30, 2008 at 1:52 am #

    IRIS a fost, este si va ramane ceea ce este mai bun in rock-ul romanesc. Veniti cu totii la un concert de rock’n’roll. Suporterii IRIS-ului pot acum sa se bucure de un nou site, complet, plin cu informatii updatate, cu fotografii si filmari din concerte, la adresa http://www.iris-fansite.ro

Leave a Reply

