Vino sa o cunosti pe HELL

18 Apr

Buna. Sunt o japita. Sunt tanara, extrem de bogata, frumoasa si foarte rafinata.

In agenda am 500 de numere de telefon la care nu sunt niciodata.

In loc de creier – am un card de credit,

in loc de nas – am un aspirator,

in loc de inima – n-am nimic.

Ma numesc HELL. Parintii mi-au dat numele de Ella, iar prietenii imi spuneau Elle.

Doar nu crezi ca sunt atat de tampita incat sa accept sa ma strige ca pe-o revista.

Prin urmare, m-am botezat singura.

Mi-am spus Hell.

Vino sa ma cunosti…”

MARTI, 24 aprilie

ora 20:00, Laptaria Enache

Un spectacol despre droguri, bani, viata de noapte, esec, degradare si…dragoste.

Moda, droguri, superficialitate, happiness lasting 30 minutes si care iti creaza un cadru in care te simti atat de bine cu tine insuti mai ales intr-o lume in care ESTI perfect si te SIMTI perfect. Sau…poate nu. Piesa de teatru moderna care imbina cuvantul, dansul si muzica intr-un spectacol cu totul nonconformist.

Experimenteaza:

Cristi Iacob, Antoaneta Cojocaru, Adriana Trandafir, Orodel Olaru, Raluca Oprea/Rodica Ionescu, Ela Ionesc si Cuzin Toma. Regia Chris Simion. Proiect al Companiei de Teatru D’AYA.

hell-24-aprilie.jpg afisul spectacolului de pe 24 aprilie

5 Responses to “Vino sa o cunosti pe HELL”

  1. Sylvain April 18, 2007 at 5:17 pm #

    Nu am văzut încă piesa dar sigur o voi vedea! Din ce ai scris tu pe aici sigur nu este de ratat!

  2. verdesiunmar April 19, 2007 at 10:29 am #

    In timp ce iti scriam aici ceva mi-am dat seama ca e un subiect la care tin ceva mai mult decat un comment. Ma gandesc ca merita un post si pe Marul meu. Dar vreau sa scriu si la tine, pentru ca este o piesa buna, foarte buna, sau bine jucata si bine regizata cu muzica de simti ultimul fir de pe ceafa. Negru si albastu si niste lacrimi (asa s-a terminat) Simonetto, iti multumesc bah!!!!

  3. Adriana April 23, 2007 at 11:14 pm #

    Am fost asta vara pe Motoare pentru a vedea piesa asta. Am plecat de acolo schimbata… Desi poate nu atat de mult decat daca nu as fi citit realK-ul lui Bucurenci.

  4. Irina May 1, 2007 at 6:34 pm #

    Am auzit spotul asta o groaza la radio si am tot spus: ” Ma duc, ma duc, ma duc”. Ei, nu prea m-am dus si imi pare rau. Sper sa mai fie si la vara. Ne tii tu oricum la curent, sunt convinsa.

  5. Ioana May 3, 2007 at 12:55 am #

    Ce mult mi-a placut Cristi Iacob in Dragostea dureaza trei ani. Si Adriana Trandafir imi place de cand am vazut La Tiganci. Vreau si eu sa merg!!

Leave a Reply

