1 mai lenevesc

2 May

Cuvinte cheie pentru vacanta de 1 mai: gratar, baschet, somn de voie, prajituri, somn de voie, gratar, filme, bachet, ploaie, somn de voie..etc.

Cam asa s-au derulat cele 4 zile ale mini vacantei. Am avut o vacanta in familie, demult nu am mai avut asa ceva. Am refuzat mare, am refuzat Above&Beyond iarasi, am refuzat Balea Lac si am ales sa ma duc cu ai mei la munte, la casuta de care imi era atat de dor. Asta e un post lacrimogen, pentru ca atat de tare m-am bucurat de zilele astea! M-am dat in leagan, am cumparat flori, am pus flori, Dara a stricat flori. 🙂 Am stat cu burta la soare si am mancat la gratar de imi doresc sa nu mai vad carne vreo 4 saptamani de acum incolo!

Am mancat bataie si la bachet si la whist, dar avand in vedere ca am jucat cu tati whist, pot spune ca am mancat bataie cu demnitate, ca i-am dat ceva emotii. Oricum, nu te poti pune cu el la joc 🙂

Am vazut “Parfume- The story of a murderer” – film care nu mi-a placut deloc, ba mai mult mi-a facut sila – la propriu. Am stomacul rezistent, dar unele faze pana si mie mi-au facut scarba. M-am fortat sa ma uit pana la final, credeam ca macar atunci sa fie mai ok. Dar, NU! A fost un final groaznic, scarbos si fara prea multa noima. Filmul are 7,5 pe imdb din 12 mii si ceva de voturi. Poate altii l-au gasit bun, dar eu nu l-as recomanda. In orice caz, think happy thoughts inainte sa va culcati, ca mie imi tot reveneau in minte pasaje groaznice din film. Deci credeam ca nu pot sa mai visez la varsta asta ceva urat dupa ce am vazut un film, dar mi-a fost frica si m-am culcat cu frica sa nu visez urat. Din punctul asta de vedere, filmul si-a atins scopul- asta daca scopul e sa te ingrozeasca atat de tare incat sa-ti provoace sila.

Filmul asa, ca si plot, mi-a adus cumva aminte de Hotii de frumusete a lui Bruckner. Care tot ceva de genul asta e. tot cu niste psihopati care vor sa adune frumusetea din lume. Dar nici pe departe nu se compara. Poate ar trebui sa compar cartea “Parfume” cu “Hotii” , dar “Parfume” nu am citit-o. Si nici nu cred ca ar fi corect acum, nu cred ca as putea sa trec peste prejudecata ca va fi la fel de scarboasa ca filmul. Desi totusi nu cred, ca imaginile in film fac totul.Poate cartea din punctul asta de vedere sa fie mai ok. So, daca e cineva care a vazut filmul sau a citit cartea, pls share opinions, ca tare-s curioasa.

Acum ne-am incarcat bateriile pentru un sfarsit de semestru si un sfarsit de facultate de pomina…Astept cu interes sa aflu cum stau cu lucrarea de licenta ca am emotii. 1 mai lenevesc s-a terminat si bine ca a venit ploaia sa ne izgoneasca de la munte in pat! A se vedea cazul Lexa! Hrrr

In alta ordine de idei, la multi ani Lexei, ca astazi e ziua ei! Happy Happy joy joy!Pe cand bomboanele?:)

gol.jpg

Nu stiu de ce, dar simt un gol in stomac. Si nu, nu mai e de la film. E altceva. Am emotii, dar nu stiu pentru ce. Emotii pur si simplu.

8 Responses to “1 mai lenevesc”

  1. Rocks May 2, 2007 at 10:23 am #

    Si eu ales mami si tati pentru minivacanta de 1 mai. Noi am fost insa mai activi, ne-am plimbat 8 ore cu bicicleta prin Sibiu si imprejurimi :). Oricum, e cel mai frumos lucru sa te poti bucura de parinti si ei de tine… iti incarca bateriile fantastic!
    Cat despre “Perfume”, nici eu nu l-as recomanda. Nu am citit cartea, dar despre ea am auzit numai de bine. Filmul e tras de par, scrabos pe alocuri, cu un final idiot care il scoate din realsimul oarecum credibil de pana atunci… E un film care nu iti ofera nimic. Poate doar ocazia de a-l critica pe bloguri 🙂

  2. verdesiunmar May 2, 2007 at 1:08 pm #

    Pentu mine un 1 mai in masina a fost… rapid
    Am ajuns acasa si ce sa vezi? S-a facut si pentru mine lenevesc…
    Nu am vazut si nici nu am citit “Parfume” dar cu Pascal Bruckner e alta poveste.
    Il recomand cu mare drag, chiar daca uneori e scarbos, daca poti trece peste partile exagerate si le vezi doar ca pe niste lucruri duse la extreme pentru dramatismul situatiei, este un scriitor excelent, captivant carte reuseste sa te bulverseze.
    Nu, nu va uitati la filme facute dupa cartile lui Bruckner, nu surprind ce ar tb sa surprinda ori nu transmit la fel de puternic si de brutal mesajul.

  3. Irina May 2, 2007 at 1:57 pm #

    Eu de 1 Mai am crezut ca e 2 mai. Bine ca mi-ai spus de film, chiar il vazusera oamenii aici si ma gandeam poate sa-l cer si eu sa-l vad. As vrea totusi sa citesc cartea. Te anunt de rezultat.

  4. Sylvain May 2, 2007 at 10:12 pm #

    Minivacanţă mult aşteptată şi sărbătorită cum nu se putea mai bine! 😀
    Exceptând cele 2 ore şi ceva de “Perfume”, după care rămâi oripilat dar şi blocat, pentru că în final nu înţelegi mare lucru… Un 7.5 pe IMDB? Au început şi maimuţele să pună voturi acolo? 😛 I-aş da un 5 aşa… doar ca prezenţă a lui Dustin Hoffman, dar totuşi şi el a fost destul de şters faţă de cum eram obişnuit. Recomand revederea seriilor Southpark decât Perfume. Deşi sadic totuşi sunt fun. 😛
    Cu bateriile reîncărcate, aştept terminarea sezonului de muncă, nu mai este mult.

  5. Ioana May 3, 2007 at 12:52 am #

    Despre Parfumul: pentru ceea ce mi se pare ca ar caracteriza cel mai mult cartea este “interesanta”. E o poveste cu accente suprarealiste, imprevizibila cu scene care au o logica proprie. As recomanda cartea ca o lectura din curiozitate, dar nu mai mult de atat. Filmul nu l-am vazut, dar am mai auzit ca ar fi extrem de repugnant, asa ca nu cred ca-l voi vedea.
    Despre 1mai: Am fost indusa in eroare de cea care credea ca e 2mai.

  6. Ruxi May 10, 2007 at 4:52 pm #

    Mini vacanta mea a fost similara. La bunici, si nu de Radu Tudoran, ci de me, Nick, buni, bunicul si un prieten “adoptat” – Marian, care nu putea fi lasat singurel in Brasov. Adica…tu stii ca “micutul” Marian el e un sensibil. In alta ordine de idei a fost super, am trebaluit pe la bunicuti si am terminat 3 capitole la licenta: 1, 3, 5 :D, 2 si 4…mai am timp.

    Ce o fii cu emotiile tale? ori iti lipseste vreo minerala ori…nu stiu…astept sa imi spui cand ai marea revelatie. Misuna ceva ganduri in capsorul tau cel frumos cu “ochii ca doua smaralde” (sau mere-nu mai stiu care descriere era pt tine si care pt mine) si nu vrei sa ne spui …

  7. Ruxi May 10, 2007 at 4:57 pm #

    *La bunici, si nu de Ionel Teodoreanu
    😀

  8. pinklabel May 11, 2007 at 8:39 am #

    inca nu am aflat de emotii, va tin la curent 🙂

Leave a Reply

