facultate sau fuckultate

2 May

Daca as fi pt o zi presedinte -as face facultatea serviciu, tineti minte!

Toata lumea vrea sa se angajeze. Nu numai pentru bani sau ceva de genul asta, ci pentru experienta de trecut la cv, pentru noi, dar si pt ca e trendy.. Deja parca atunci cand spui ca sunt la facultate e ceva obisnuit, toata lumea se astepta la asta din partea ta..da atunci cand spui ca sunt la facultate si ai si serviciu in acelasi timp, deja esti alta persoana, toata lumea se uita la tine cu alti ochi …nici nu mai depinde parca ce faci, cu ce te ocupi, dar ai serviciu si facultate..esti multilateral. Da de ce sa nu fie facultatea serviciu? Ca tot nu mergem noi mai deloc, iar la serviciu suntem cat se poate de punctuali, de ce sa nu fim si la facultate?!Daca ne-ar da bani (yeah right!) , sa vedeti atunci ce frecventa am avea:)
Anyway, mie mi se pare foarte tare sa te angajezi, iar sa mai faci si ce-ti place si ti se potriveste, you rock! Pt mine banii de la ai mei sunt o ispita extrem de mare, iar daca mai zice cineva ca de ce sa ma angajez, sa imi vad de facultate, deja ma iau cu mainile de cap. Si mereu imi rasuna in cap o expresie “If you can’t beat them, join them!”:)  Oricum, unii chiar sunt trup si suflet la “serviciul” called facultate- vezi Geo. Bravo lui! macar el sa fie committed to something. Pe Ronette o mai astept un pic, sa nu vorbesc prea devreme, sa vedem ce zice ea, ca pana zic eu poate se razgandeste.

Sunt deprimata. In afara faptului ca in timp ce “frunzaream” blogul TO BITCH, am gasit un post foooarte naiv de-al meu de acum ceva timp, am gasit si numeroase alte posturi in care se vorbea de anul 2005. A fost un an extraordinar, in ciuda restantelor, dar atunci cred ca ne-am super distrat. Adica ieseam mai multi, aveam grupul nostru, ne jucam la greu yams sau Mafia, era super. I miss those times! Eram fara prea multe griji, fara clienti care sa ne sune la te miri ce ore, fara oboseala acumulata de la serviciu sau de la scris la licenta. Ne bucuram mai mult. Nici 2006 nu a fost de lepadat, dar nu atat de fun. Nu m-am bucurat de TOT atat de mult cum a fost in 2005.

In legatura cu facultatea, lucrurile nu mai stau deloc asa. Acum am vrea sa mi se dea mai multi bani ca sa ma duc sa o termin naibii o data. Daca as putea sa fac ceva sa am un buton de fast fw, l-as apasa. Sa scap de proiecte, sa scap de licenta, sa evadez si sa ma bucur din nou de TOT.

Cred ca postul asta vine destul de ciudat dupa postul anterior in care tocmai spuneam ca mi-am reincarcat bateriile. Mi le-am reincarcat atat cat se pot reincarca pentru a o lua de la capat. Si inca am emotii…

Recunosc ca facultatea m-a dezamagit. Poate ar trebui sa facem un sondaj ceva printre studentii de anul asta sa vedem cati considera asta si mai ales, cati recunosc asta. Mi s-au parut multe materii de umplutura, si cred ca e ferice de astia care fac acum 3 ani de facultate. Daca m-ar fi intrebat cineva la inceputul anului 1 ce-mi place la facultatea asta, i-as fi gasit multe motive, ca deh, eram sub vraja admiterii si ma simteam privilegiata. Acum ar fi exact invers…

Morala: Puteti sa aveti linistiti serviciu din primul an, ca oricum facultatea nu e un stres, nici macar atat cat ar fi trebuit sa fie.

Am emotii din nou…sper sa-mi dau seama odata si pentru  ce am!

6 Responses to “facultate sau fuckultate”

  1. Rocks May 2, 2007 at 3:19 pm #

    Din fericire nu mai avem mult de rabdat (presupunand ca nu ne face domnul Halic o surpriza si nu ne baga in licenta :D). Cat despre sondaj, cred ca procentul de “multumiti de facultate” va fi in limita marjei de eroare :)).
    Si da-ti seama odata de ce ai emotii, ca ma zapacesti! 🙂

  2. pinklabel May 2, 2007 at 3:20 pm #

    nu stiu, ca pe halic l-am eliminat. L-ai sunat, m-am linistit 🙂

  3. Irina May 3, 2007 at 12:30 am #

    Sa spunem si noi ca a meritat ca experienta de viata, cum spun aia care pierd la diferite concursuri.

  4. Ioana May 3, 2007 at 12:40 am #

    Ah, de-as scapa si eu de in vara … alta ar fi viata

  5. Delia May 3, 2007 at 12:40 pm #

    Se pare ca m-am gandit si razgandit pana am intrat de tot in “campul muncii”. Acum mi se pare o pierdere de vreme sa ma mai duc la facultate, ma intereseaza sa stau la birou si sa termin pana la 7 seara toate job-urile, ca sa mai am timp de un suc si poate prind si 8 ore de somn.
    Tin minte ca pe vremea post-ului tau de pe to bitch eu spuneam ca nu m-as angaja pt ca nu ma simt pregatita si vreau sa mai stau sa mai invat si sa ma bucur de viata. Cu a doua parte cred ca aveam dreptate, simt nevoia de mai mult timp liber. Insa, mi-am dat seama ca puteam sa fac 5 facultati si tot nu m-as fi simtit pregatita.

  6. Ruxi May 10, 2007 at 4:39 pm #

    Cat esti in facultate, anunturile din ziar la care te uiti se limiteaza undeva cel mai bine la referent nu stiu cum, functionar de nu stiu care, sau … mai rau CSRep indoctrinat Wodoofone. Si…te gandesti, lasa, ca mai e putin si termin facultatea, am diploma si o sa pot sa merg la interviu pentru o titulatura cu executive in coada sau poate chiar manager. O fi asa? poate pentru cei care in timpul facultatii au parcurs un pic de distanta de la punctul A pana in “x”.

Leave a Reply

