Hola! Part 1

18 Aug

In sfarsit, la aproape o luna de la concediu, vorbesc si eu de vacanta in Barcelona. Asta a fost destinatia verii, dar si a agentiei. Cunosc o gramada de lume care a fost vara asta sau se duce in urmatoarea perioada in Barcelona. Eu una m-am decis in ultima clipa unde sa merg, vroiam o vacanta mai de relaxare asa, de vazut, de plimbat, de uitat de tot. Vroiam de mult sa vedem Barcelona, prietenii la care am stat in oras ne tot cheamau de vreo 4-5 ani sa mergem, dar tot timpul s-a ivit altceva.

A fost perfecta vacanta. Cu soare, cu mare, cu picioare incinse, cu multa mancare buna, cu somn putin, cu holbat, cu adrenalina, cu arsuri de la soare (ar trebui sa ma fac tester pentru cremele solare – ca daca nu ma ard eu, inseamna ca nu se arde nimeni 🙂 Multi romani in Barcelona, nu chiar ca in Madrid, dar sunt. Unii in vacanta, altii la munca, unii in vacanta la cei care muncesc acolo.

A fost asa cu peripetii plecarea spre Barcelona. E prima data cand am plecat cu low cost. Nu e ca fac nazuri, dar imi imaginam asa un autobuz zburator, care nu pleaca la timp, mor de sete inauntru si ma sulfa vantul prin avion. Ma linisteam cu gandul ca totusi, nu poate sa fie chiar atat de rau…Avionul la plecare a fost ok, un Swiss Air chiar, probabil subinchiriat. A avut intarziere normal, dar…comes with the territory.

Orasul e superb. Am fost in Port Aventura, parc de distractii in ultimul timp mai bine cotat decat Disneyland. Impartit pe 5 zone : Mexic, Far West, Mediterrania, Polynesia, China are super tiribombe, de iti tremurau picioarele cand ieseai de acolo. M-am simtit super vie cand am plonjat cu fata in jos de la 150 m inaltime, sau cand am atins 135 km/h in 3 secunde.

Din oras, Sagrada Familia e absolut impresionanta, te lasa cu gura cascata cand te gandesti ce inseamna fiecare sculptura. Tot ce e Gaudi in Barcelona trebuie vazut, chiar daca la un moment dat te cam plictisesti sa te tot miri de cat de incredibil de gandit e totul. Ideea e sa ai rabdare totusi, ca sa ai o imagine generala asupra a ceea ce a insemnat aportul lui Gaudi pentru Barcelona. Rambla e un alt loc plin de culoare unde traiesti un spectacol la fiecare pas.

MAI AM ATAT DE SPUS, DAR MAI BINE LAS POZELE.. a fost greu sa le aleg

parc-guell.jpgParc Guell, ca de turta dulce

khan.jpg Port Aventura

iubyyy2.jpg Tot Parc Guell

iubyyys.jpg Gaudi- Casa Batllo

turn.jpg Port Aventura, caderea libera de la 150 m – Hurakan Condor

2 Responses to “Hola! Part 1”

  1. Carmen June 9, 2010 at 1:30 pm #

    Ciao, ma poti ajuta te rog frumos cu niste informatii? vara asta vreau sa merg si eu la Port Aventura…imi poti spune te rog cam cat e biletul si ce servicii am incluse in pretul biletului…vreau sa merg doar intr-o zi…de dimineata pana seara…cu ce am voie sa intru si cu ce nu…daca in pret sunt incluse plimbarile cu trenuletele

    ce alte obiective din barcelona imi mai poti recomanda, inafara de Sagrada Familia si parcul lui Gaudi.

    Te rog sa-mi scri pe adresa carakarmen@gmail.com

    Multumesc

    • pinklabel June 9, 2010 at 1:43 pm #

      Carmen, ti-am raspuns cu drag pe mail 🙂

Leave a Reply

