Hola! Part 2

18 Aug

Ah sa nu uit de faimosul Camp Nou. Sincer, nu m-a impresionat mai deloc turul stadionului, mi se parea mai spectaculos la tv, si cred ca ar fi trebuit sa fie invers. M-am enervat ca nu aveai acces in vestiarul lor, ci doar in cel al oaspetilor, care oricum arata cam jalnic asa. Mi s-a parut fain museul FCB, adica aveai ce sa vezi. M-a impresionat un panou cu toti stranierii care au jucat de-a lungul timpului la Barca.

In port imi pare rau ca nu am fost la Imax, nu am mai avut timp…9 zile si tot nu ne-au ajuns. Arhitectura in port e deosebit de simpla, se pune accent pe utilitatea locului, nu sa-ti ia ochii. In plus, sunt monumentele din port care sunt deosebite si trebuie scoase in evidenta, ca Vama si Posta care sunt cladiri absolut superbe si impunatoare.

Plaja e faina, desi in prima zi nu am nimerit tocmai unde ni s-a spus. Parca eram la bai, numai cu babe topless in jurul nostru. Ne-am dat seama ca ceva nu e in regula si am mutat tabara. Abia atunci am dat de „adevarata”plaja. Apa e foarte sarata, dar nu ne-a priit asta sa ne facem cap, chiar si pe valuri de 2 m 🙂

Partea gotica a orasului m-a surprins placut. Pacat de catedrala care e in renovare si toata fatada e acoperita. Strazi inguste cu multe magazine cu reduceri. Un Paradis 🙂 Putine masini, care de altfel , in afara bulevardelor mari, ai sentimentul ca sunt niste intrusi pe aceste stradute inguste. Oricum sunt si foarte multe scutere, si biciclete, deci masini cu atat mai putine sunt.

Oamenii sunt placuti, dar cam limitati asa. Nu vorbesc decat catalana si spaniola, nu inteleg o boaba de engleza, doar in marile localuri, unde vin multi turisti straini. Am inteles de la tipa la care am stat ca oricum nici nu vor sa invete engleza, ca ei se duc in vacanta doar in tari unde se vorbeste spaniola sau se pot intelege cat de cat. Si asa am facut eu legatura cu Cuba, ca acolo erau incredibil de multi spanioli. Apoi am avut asa un moment de ratacire timp in care mi s-a facut dor de indrazneala romaneasca. Oricum, cu orice roman stabilit acolo vorbesti altfel, se vede influenta unei experiente de viata castigate, a unei alte viziuni.

Besos!

stadion2.jpg Tour de Camp Nou

gondrinas.jpg Pe Golondrinas, turul portului.

semafor.jpg semafor emoticon

magazin-jocuri.jpg Barri Gothic – magazin de jocuri – aveau niste yamsuri, attn Delia:)

statuie1.jpg Far West Rambla

statuie2.jpg Rambla – un englez funny si prietenos

piata-1.jpg piata-2.jpg

Mercat Boqueria – de poveste!

tibidabo.jpg Barcelona vazuta de sus de la Tibidabo

citadella.jpg Parc de la Citadella

lave-per-litoral.jpg Manifest al locuitorilor din Barcelona impotriva lucrarilor la trenul

de mare viteza(300 km/h) care e proiectat sa treaca la 7 m pe sub Sagrada Familia.

port-aventura-directii.jpg Port Aventura – zone

monjuic.jpg fantani1.jpg

La Montjuic – fantanile dansatoare – superb

sagrada-1.jpg sagrada2.jpg sagrada3.jpg

sagarad4.jpg sagrada5.jpg Sagrada Familia

port-noi2.jpg Port Vell

plaja.jpg pe plaja laVilla Olimpica

flamenco.jpg La flamenco

 

One Response to “Hola! Part 2”

  1. Flamenco dancer February 4, 2009 at 5:08 pm #

    Me encanta Barcelona, vivi en el centro un verano, de toda la peninsula es mi ciudad favorita. Gracias

Leave a Reply

