Guuusfraba!

2 Oct

Gusfraba! Asta am spus de n ori in dimineata asta! Lectii de anger management!

Astazi, de ziua nonviolentei, imi venea sa omor pe cineva in trafic! A fost incredibil, apocalipsa traficului! Am facut o ora jumate aproape pe un traseu pe care de obicei fac maxim 25 minute! Am 5 semafoare de trecut in total! 5 ! Nu 100, desi au fost 100! de fapt, daca stau sa ma gandesc am 3, ca unul il fentez, iar pe unul nu pot sa ma supar ca e semaforul meu preferat!

Da, am un semafor preferat, pe care nu pot sa ma supar! Coada la el nu pare asa de ingrozitoare, se circula ok, chiar si azi era ditamai coloana, dar semaforul meu nu m-a dezamagit si a mers ok!

Uf, doar daca ar fi toate semafoarele ca semafoarele meu preferat de la colt cu Trafic Greu!Da, the name doesn’t serve it justice, i know! 🙂

La Unirii pe pod, la Horoscop e crima si pedeapsa! In afara faptului ca efectiv te poti tampona oricand, pentru ca masinile stau curmezis la semafor, care cum nimereste, de multe ori sta un politist! Nu un politist, ci Politistul! Frate! Nu am mai vazut asa ceva de foooarte mult timp! Claxoane, pietonii mai mai ca sareau peste masini sau inotau ca sa treaca pe partea cealalta! Iar Politistul ce facea? Lasa toate masinile care fac dreapta si, evident imediat se umplea in fata la Unirii la magazin, noi pe pod stand la cate 3-4 semafoare ca prostii! Nu e prima oara cand se intampla ceva de genul asta!

Nonviolenta my ass ca asa imi venea sa crap azi parbriz dupa parbriz!

Nu se mai poate! Ce pasaje, ce parcari, rezolvati domne cu semafoarele! Sa nu am doar unul preferat, ci mai multe! Asta e problema in Bucuresti! Stai la semafoare pana te apuca schiropetii!

Uite o poza pt calmare! GUSFRABA!

m95peace-unknown-posters.jpg

2 Responses to “Guuusfraba!”

  1. Delia October 2, 2007 at 12:42 pm #

    I know the feeling, sis…eu ieri am facut 2 ore din Floreasca pana la E-Uranus. Si uimitor…cel mai bine s-a mers pe dealul de la Academie. Adica am trecut semaforul doar din 4 opriri.
    Nush ce naiba ne facem…in 2 ani cica n-o sa se mai poata circula deloc. Ne reorientam spre metrou?…:(

  2. pinklabel October 2, 2007 at 12:54 pm #

    eu n-am metrou la mine, ca eram demult in el 🙂
    bicicleta eventual cu o umbrela atasata ceva:)

Leave a Reply

