Necrolog online

18 Oct

Ce au romanii de sunt asa negativisti? Vorba lui Bulai ca traim dupa principiul ca daca ceva merge prost, atunci trebuie sa ii mearga si altuia la fel de prost, dupa vorba “Sa moara capra vecinului”.

Eh, culmea ca cei carora le merge foarte prost s-au adunat. Ideea e destul de ciudata pot spune, mai ales ca mai am antecedente cand am descoperit si un site de servicii funerare deghizat in portal! Nici asta nu ar fi ciudat, dar pe homepage aparea “portofoliul”! Caz despre care am mai vorbit si pe blogul BrandSetter, discutie care a generat pareri extrem de interesante. Din punct de vedere al marketingului, mi se pare o idee f buna, carligul functioneaza. Moral, e discutabil. E ca si cum esti o agentie de nunti si spui ca ai organizat nunta lui Columbeanu. Fair enough.

Portofoliul aici:

De peste 10 ani, cu experienţă şi profesionalism, noi am fost alături de cei care i-au pierdut pe: Corneliu Coposu, Dem Rădulescu, Cătălin Hâldan, Vali Sterian, Ion Raţiu etc…

Dar sa revenim la descoperirea mai recenta. Pe acest site aflam la propriu cine a murit, cine pe cine boceste. Nu vreau sa fiu cinica, dar check this and THIS out! Chiar e nevoie sa spui pe un forum ca ti-a murit cateaua si ca vrei sa o contactezi spiritual? Si chiar nu pot sa fiu acuzata de insensibilitate. Am catel.

Necrolog online – urmeaza radio necrolog online si poate prima inmormantare/inhumare/imbalsamare in direct pe Internet!!

Leave a Reply

