In deplinatatea masteratelor mintale..

19 Oct

De 2 saptamani sunt la master – constructie politica si management electoral la snspa. Credeam si speram intr-un fel sa scap de cladirea aia, dar acum mi-a trecut.

Cunosc si etajul de politice si, cel putin, am schimbat sictrirul secretarelor de la comunicare si de proasta organizare a fac. O minune – astia de la SP au casierie si nu ma mai duc la banca pt 50- 100 mii.

Profi super ca Bulai si Parvulescu, cu mult timp de stat la ore, chiar si peste. Am uitat cum e. La comunicare veneam noi si nu veneau profii. Materie multa, ma simt uneori cam depasita, avem mult de recuperat si de amintit.

Ciudat sentiment la master. Colegi putini, cu care teoretic, as avea multe in comun…Sa vedem. Deocamdata ii vad pe rand…

La Parvulescu miercuri am fost 5, in decanat s-a tinut cursul. Sedinta de briefing.

Sper ca sunt si sa raman cu bine in deplinatatea masteratelor mintale, se anunta perioada grea. Nu credeam ca o sa-mi reinnoiesc asa repede abonamentul la bcu.

2 Responses to “In deplinatatea masteratelor mintale..”

  1. Rocks October 30, 2007 at 1:58 pm #

    Cum am ajuns noi maciule tot la SNSPA???
    Ma rog, e putin diferit la stiinte politice, putem plati taxele la facultate, nu ne mai ducem pt orice adeverinta la CitiBank 🙂
    Cea mai mare diferenta e insa la atitudinea profesorilor… Oamenii astia chiar vor sa ne invete… Desi nu e tot timpul placut sa stai 3 ore in loc de una jumate, mai ales dupa alte 9 de serviciu, imi place sa vad ca oamenii astia se preocupa de noi. E chiar nou pentru noi… ca la FCRP eram obisnuite sa nu vina profii deloc pe la ore sau sa nu aiba chef de ore…
    Sunt din ce in ce mai convinsa ca FSP e mult mai tare, cred ca am ales bine masterul, chiar daca e tot SNSPA…

  2. Miezu` November 7, 2007 at 1:01 am #

    si eu tot la SNSPA am aterizat : )
    dragul meu serviciu m-a indreptat spre cel de management si comunicare in afaceri, de care vad ca tot fugiti voi : ))

    bafta si odihna multa.

Leave a Reply

