zi de fructe

29 Oct

azi am intrat la o semi cura de slabire. nu poftesc, dar se pare ca innebunesc.

azi e zi de fructe. si m-a izbit un gand.

ce fruct as vrea sa fiu?

as vrea sa fiu o combinatie intre rodie si ceva exotic. sa am o culoare portocalie rosiatica. si sa fiu acra. si sa am un soi de seminte, dar nu de alea care fac alergii. Da, acra mi-ar placea.

Poate de asta mi se spune “muratura”.

voi ce fructe ati vrea sa fiti? ce culoare, ce gust?

lextropfruit.jpg

4 Responses to “zi de fructe”

  1. verdesiunmar October 29, 2007 at 3:53 pm #

    Hmmm…. vreau sa fiu o lamaie… subtirica si al dracului de acra… atat de savuroasa incat sa ma puna de fiecare data cand sunt suparata intr-un Salitos

    Plus o cireasa… cea mai grasa si mai neagra cireasa…. ca sa pot fi o parte din cea mai buna tarta de pe pamantul asta

    inca doua visine… ca sa poti fi cerceii cuiva

  2. Sylvain October 29, 2007 at 7:24 pm #

    Eu vreau sa fiu un pepeneeee, d-ala verde, gras si zemos! D-ala de care fuge toata lumea, maaare, graaas si ars de soare. Dar gustul……… liniste ca mi s-a facut pofta!!! 😀 😀

  3. maslinutzaaa October 30, 2007 at 1:51 pm #

    cred ca … a ba nu.. mai degraba….a dar nici asta .. sigur ar fi..a da nu ca arata urat….sigur sigur..dar daca stau sa ma gandesc nici asta..
    inca procesez..
    pot sa-l asociez cu frisca? pot? pot?pot?
    glumesc….

    dupa atata procesare ….se striga linie si bongo la nectarina (tare ca piatra …iute ca sageata..pardon am gresit replica)

  4. Miezu` November 7, 2007 at 1:06 am #

    funny ca ai scris de asta, abia acum am citit.
    mie ieri mi s-a spus ca sunt un ciorchine de strugure, albastru inchis, spre negru; cu multe boabe, lunguiete, cu coaja acrisoara si dulci si foarte zemoase pe interior. si ca inauntru mai sunt doar 2 seminte, mici, mici.

    🙂

Leave a Reply

