OLD and NEW

26 Mar

Prieteni vechi

Prieteni noi

Principii vechi: “Nu face ce tie nu-ti place” si “Invata din orice experienta, nu regreta nimic”

Principii noi “Lasa-i pe altii sa invete din experientele tale si fii ok cu asta”

Perspective de viata noi

Locuri noi de hang out

Daca e sa spun ceva care am invatat in perioada asta, e ca am invatat sa apreciez mai mult prietenia. Una dintre concluzii. Alta concluzie ar mai fi comunicarea. Desi vorbesc mult, acum am vorbit si mai mult. Si m-a ajutat, m-am eliberat. Prietenii sunt aici sa te asculte. Nu neaparat pentru sfaturi. Ca pana la urma, tot tu stii cel mai bine.

Tot pe tine te asculti in ultima instanta. Dar daca vorbesti, iti dai si singur raspunsul. Pe care credeai ca nu il ai.

Nu credeam in faze dintr-astea ..de prin filme adunate, dar am invatat pe pielea mea.

M-am schimbat prin oamenii care m-au inconjurat si care ma inconjoara acum. Am iesit un pic sa ma privesc din afara si am realizat si am tras niste concluzii. Principiul meu dupa care m-am ghidat toata viata de pana acum e ca trebuie sa inveti ceva din orice. Din orice experienta, ori om. Fie ca inveti ceva despre tine, fie ca inveti despre altii si raportezi la tine.

Am realizat ca am ajuns sa fiu un “case study” pentru apropiati. E pe principiu “Sprite”. Cum invat eu de la altii, asa invata si altii de la mine. Nu e ceva de care sa te rusinezi. E pur si simplu a fact of life. Ti-a venit si tie randul. Si e placut. E un sentiment ciudat la inceput, placut dupa, mai ales cand iti dai seama de el asa cum mi-am dat eu. Ce fain e sa te analizezi pe tine, sa te compari pana sa ii compari pe ceilalti.

Eu am aflat cum sunt eu, ce vreau eu. Si e prima data. Am aflat ce imi place si ce trebuie sa moderez, nu am zis sa schimb. Cred ca fiecare ar trebui sa aiba momentul asta. Pana sa ii judece pe altii, sa se judece pe sine.

Poti sa ii asculti pe altii vorbin despre tine cat vrei tu, dar cel mai mult conteaza parerea ta despre tine, your own review. Esti cel mai bun critic si cel mai tare fan al tau!

Concluzia?! Eu m-as indragosti de mine 🙂

noi3.jpg

Leave a Reply

