Date with the city

28 Mar

Nu cred ca as putea sa plec vreodata din Bucuresti. Sau nu neaparat din Bucuresti, ci dintr-un oras CA Bucuresti!

Daca as pleca m-as duce tot intr-un oras mare, agitat, plin de claxoane, dar colorat! Mai colorat decat Bucurestiul!

Aseara si Bucurestiul mi s-a parut colorat! L-am redescoperit. Parca nu mai aud chiar asa de multe claxoane, nu mai vad atat de multe cladiri gri si trafic infernal. Apropo de postul trecut, cred ca s-a schimbat pt mine 🙂 Sau il vad eu diferit. Am trait sa o vad si pe asta!

In fiecare seara descopar locuri noi si dragute de hang out! Cel de aseara nu a fost chiar nou, dar a fost kindda cute! Chic, funny si cute:)

Charme a avut sarmul lui aseara! just because:

Gasca super.

Mancare multa, buna si, in final, scumpa 🙂

Supa crema de legume si paine cu unt 😀

Misto cat cuprinde. Gogosi de la bunici.

Planuri pentru seara urmatoare si un weekend viitor … in gasca 🙂

“1-0 pentru mine.”

Chelner nice si…inghetata de ciocolata si fructe de padure “pe sub masa”.

“Formidabilul … care in final s-a dovedit not so “Formidabil” => se pare ca Charlie Sheen a mai jucat si in alte filme :))) funny eu imi amintesc doar asta si “Two and a half men”

Ingrediente pentru o seara relaxanta de logout dupa serviciu!

so, great date with the city and my friends!!

chic.jpg

Leave a Reply

