Primul.

1 Apr

Primul meu fir alb. Foarte alb si foarte lung. Pe mijlocul capului.

Cand l-am descoperit, ma privea sfidator. Nici nu am fost trista.

Eram mandra. Intrigata, mandra si senina. Am avut ceva incruntari din sprancene, dar nimic ingrijorator. Nu vroiam sa le fac. Cand e unul , e dragalas, e norocos, e simpatic, te mandresti cu el de parca ar fi un semn divin ceva. Acum cat e doar unul.

Ma intrebam oare de cand il am. Am aproape 3 ani de cand nu m-am mai vopsit.

Si de ce l-am descoperit tocmai acum.

Mandria mea de fir alb. Acum am grija de el sa nu se rupa. Am inteles ca ar fi aducator de noroc.


Norocul meu alb.

Leave a Reply

