Optimism and stuff

17 Apr

Ma consider o persoana optimista. Tot timpul am cautat ca din orice experienta sa invat ceva, sa extrag ce e bun, sa nu regret nimic si sa privesc partea plina a paharului de fiecare data. Mai ales in ultimul timp. Sunt mai echilibrata si mai…invatata. Cred din tot sufletul ca daca extragi ceea ce e bun iti e mai usor. Iti e mai bine.

Optimism aplicat zilnic, ca si crema de fata. Am obisnuit lumea sa fiu asa. Dar ce se intampla cand sunt ca …acum?! Acum sunt intr-o etapa de “circa si”.

Sunt o persoana schimbatoare. Capricioasa. De ce oare ne dorim mereu ceva si apoi ne plictisim de acel ceva cand il avem? Vrei neaparat ceva ce nu poti sa ai la un moment dat si atunci cand il ai, not interesed in it anymore?

De ce poti sa ai orice, sa crezi ca ai totul, iar cand gasesti cel mai mic lucru pe care nu il ai, fix ala le “innegreste” pe celelalte pe care le ai? E atat de greu sa le ai pe toate 3 DEODATA? Dar pentru ca iti doresti mai mult atunci esti si dezamagit?

Sunt perfectionista. De fiecare data cand am fost intrebata de un defect al meu am spus asta. E la granita dintre calitate si defect. Cum percep eu e calitate, dar cum percep altii poate fi defect. Asa ca ii ascult. De aia zic ca e defect. Explic si IMI explic.

Dar ce poate fi rau in a cere mai mult de la cei din jurul tau si de la tine? Inca nu am aflat. Apreciez lumea asa cum e, dar optimismul meu toxic imi spune ca trebuie sa fie mai mult, mai greu, mai frumos de fiecare data.

O discutie ca intre fete de aseara m-a bantuit azi. Cred ca e vina papanasilor.. se poate:) ma turbase pofta ieri, iar aseara, cand in sfarsit am ajuns sa ii am in fata, am mancat doar unul. Pana si ala a intrat greu. Poate era un papanas mai bun undeva:))

Discutia era una destul de actuala si imposibil de ajuns la o concluzie. Pana nu incerci. Ce e mai bine?

Sa fii cu prietenul … cel mai bun? Cu prietenul care stie totul despre tine? Cui nu mai ai ce sa ii spui pentru ca deja te stie? Te stie inclusiv cum te comporti intr-o relatie de la cele prea multe ore petrecute la telefon sau la cafea? Si sa mai fie si eventual dintr-o fosta relatie, cu care ai “ramas prieten”?

Sa fii cu “your other you”? O relatie in care sa va placa aceleasi lucruri? Aceeasi muzica, aceleasi jocuri, sa apreciati aceiasi oameni? Sa aveti aceleasi hobby-uri? Sa va placa sa faceti totul impreuna si sa fiti apreciati si invidiati de ceilalti pentru ca sunteti norocosi ca le puteti face impreuna? Sa puteti purta discutii interminabile, sa comentati situatii si oameni.

Sa fiti good lovers si de acolo pleaca? Atractie pur fizica la inceput apoi sentimente mai profunde?

Sa fie exact opusul tau pe principiul “opposites attract”? Eu una nu cred intr-o astfel de relatie. La inceput e fun, e mister, poti sa inveti multe lucruri, dar cred ca e imposibil de gasit un numitor comun la 2 firi foarte diferite. Exista atractie, dar pe termen scurt.

Personal, cred in varianta 2.

3 Responses to “Optimism and stuff”

  1. deliuta May 7, 2008 at 1:37 pm #

    Eu nu cred deloc in 1 si 4. 1 e moartea pasiunii, iar 4 e exact cum ai spus tu, interesanta pe termen scurt si atat. Parca nici 2 nu are sanse prea mari de succes pentru ca in timp se indreapta iremediabil spre 1. Poate ar fi o noua categorie, in care cei doi au o baza comuna de preferinte (poate good lovers intra aici), dar si multe lucruri la care se completeaza. Pentru ca poate cumva relatia e alive atata timp cat e challenging.

  2. Claudia May 23, 2008 at 8:39 pm #

    Sa simti ca alaturi de el te poti desavarsi!
    Restul sunt doar reguli de convietuire, care pot fi comune pentru doua persoane, insa fara a include aceasta, atat de esentiala, desavarsire.

  3. pinklabel May 26, 2008 at 8:52 am #

    Asa este. te poti desavarsi si poti invata ceva! asta stimuleaza mult o relatie. fiecare da si fiecare cere..

Leave a Reply

