Targ de … vineri

18 Apr

Muzeul Antipa si Muzeul Taranului Roman

Cristale multicolore!

Lectie de geologie printre tarabe

Cercei multiiiiii si coloratiiiii. PATRIA MEA 🙂

La Muz Taranului – miros de liliac, fetze boeme si bucalate

Oua incondeiate. Oua pictate. Oua cu bilutze pe ele. OUAAAA! Am umplut un cosulet, nu ma mai opream din cumparat!

TURTA DULCE in forma de inimioara si iepuras cu aroma de scortisoara

Kurtos Kolac cu nucaaa

Magneti de frigider pictati manual – “Casa din vis” “Florentina Bubulina” si “Familie draguta” !! Erau asa de cute!:) Mi-am improspatat colectia.

Cercei in forma de cirese – mai ales aici mi-am improspatat colectia 🙂

Caciulita pentru ouale fierte, cica sa le tina de cald

Cercei pentru fete, nu m-am putut abtine again 😀

Multe tablouri frumoase (gen pictura naiva asa), scaunele pictate si multe chestii frumoase, din popor.

Oare de ce apreciem traditia si cultura romaneasca doar … in momente “de targuri”?

To do list pentru weekend: targul imobiliar, targul vintage de la La Scena de duminica. Mi-ar fi placut si expo moto din Prisma, dar nu vreau sa … “stric” contextul.

Later edit: nu am mai ajuns la targul vintage, iar de la targul imobiliar – doaaar cu vreo 10 kg de oferte, mape, flyere…ma doare capu de asa preturi la apartamente. Pana si in Florida (era un stand care vindea teren + ap acolo) erau mai ieftine..ma asteptam la asta, oricum. Acum nu mai am nevoie de bafta si parinti in toane bune, fooarte bune :))

Leave a Reply

