Marea te uda si te sareaza…

19 May

Sunday sea breeze

Ce dor imi era de mare..ajunsesem sa o visez si sa ma trezesc dimineata cu gandul la ea…sa imi miros pielea dupa vis si sa mi se para ca miros a MARE, a caldura, a soare si nisip..

Am lenevit pe o plaja pustie langa viitoarea noastra cazare pentru weekendul cu Fatboy Slim…o plaja parca rupta de lume. Acum. Ca peste 1 luna – 2 vuieste de oameni, muzica de radio, copii galagiosi, etc.

E pentru prima data cand ma refugiez pe o plaja si am locul “meu”. Vant taietor, dar am avut noroc cu duna de nisip langa care ne-am refugiat si de unde am furat tot soarele…

Am ascultat marea si firele de iarba de langa, pescarusii si nisipul scurs printre degete. Timpul parca a ramas pentru cateva ore in loc. Imi doream sa izolez sunetul marii si sa il iau cu mine.

Am adormit pe nisipul care ma incazea si duna care ma proteja. Am adunat scoici si am gasit chiar si ce-mi doream. O scoica intreaga, inca lipita…2 jumatati pe plaja.

O data cu plecarea la mare m-au inundat atatea dorinte! Vreau sa o revad ca atunci si sa o vad ca acum.

Am chef de mare, de soare, de lenevit, de mirosit a mare, de nisip printre degete, de fugit de soarele de dimineata, de mahmureala, de dans pana la rasarit, de vata de zahar pe bat, de terase din lemn, de Cuba Libre pentru mahmureala, de ciorba acra, de tequila si bere, de cumparat cercei din Vama, de masaj pe plaja, de muzica in urechi si soare in ochi…de par coafat de sare!!!

Theme songVama Veche – Dragostea

One Response to “Marea te uda si te sareaza…”

  1. deliuta May 19, 2008 at 10:21 pm #

    si mie mi-e dor de vama. am zis acu 2 ani ca nu mai merg niciodata, dar are ceva addictive….chiar daca nu mi-am gasit locul acolo

Leave a Reply

