Avem o tara, avem alegeri…cum procedam?!?

30 Nov

Avem o tara, avem alegeri…cum procedam?!?

Cand s-a facut publica lista de colegii uninominale Bucuresti mi-am zis: Ah ok, o sa fie usor de gasit… dar cum trebuie sa fiu surprinsa mereu cand ceva mi se pare usor, prima mea experienta pentru aflarea colegiului din care fac parte a fost cu ceva timp in urma si s-a terminat greu si dureros…

Dupa indelungi cautari pe Google (trimiteri catre site-uri ale unor ziare, dar niciun site oficial) am ajuns la disperare. Nu mai zic ca la primele cautari nu tu alegeri uninominale din noiembrie 2008, ci alegerile locale din iunie ..2008.. liste colegii, candidati – ioc.

Intr-un final, s-a strigat BINGO! Dau peste site-ul BEC (deloc printre primele rezultate pe Google). Click pe Bucuresti! FATALITATE – se deschide un PDF de 48 PAGINI, SCANATE DIN MONITORUL OFICIAL! Realizez repede ca SEARCH-ul NU FUNCTIONEAZA LA … O POZA de fapt..doh..AAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Rezultat: tasta Page Down blocata si nervi intinsi la maxim! Cand chiar credeam ca distractia s-a terminat, am avut “indrazneala” sa aflu si cine candideaza in colegiul meu!

evident, nu am gasit pe scan-ul din MO…

so…Google it again and again and again

ARE WE THERE YET?!?!

nope…lista candidati pe fiecare colegiu-cucu

intr-un final gasesc o lista, un site neoficial. Eu, sector 5, Colegiul 23 Camera Deputatilor, 10 pentru Senat. La Senat, mai treaca mearga. La CD..niste neica-nimeni pentru mine la mai toate partidele…inclusiv azi, ziua alegerilor. Campanie la mine in sector, ce am vazut doar pentru Senat. La CD nu s-au mai obosit.

Concluzie: daca nu ai net, nervi de otel, ochi de vultur si rabdare cu nemiluita, ce faci?! Din pacate, ignorance is bliss…si tare buna e vorba lui Badea: Traim in Romania si asta NE OCUPA TOT TIMPUL!

Campanie la mine in sector again: telefoane la miez de noapte de la roboti, cadouri electorale de prin dube, pensionari care se bat pentru pungi “electorale”,  mese “electorale” la restaurante, sms-uri afise rupte si mazgalite, campanii murdare si negative.

Am votat. Acum…Dumnezeu cu mila.

Oricum e o tactica ca nu ni s-au dezvaluit candidatii si a fost o abrambureala menita sa te scoata din minti si sa renunti la ..a te informa. Vot uninominal..doar cu ..numele… ca ajungi la urne si tot partidul preferat il alegi, indiferent de candidatul care de cele mai multe ori ramane un cvasi-necunoscut chiar si pentru cei care doresc sa se informeze! Cam cati or fi apelat la net ca sa afle macar cine candideaza? Oare in mediul rural cum o fi functionat…informarea?!?

Leave a Reply

