Sfanta masa de McCraciun

28 Dec

A doua zi de Craciun, pe 26, am iesit cu fetele la suc si film…unde altundeva decat in Plaza, de parca mi-a luat Dzeu mintile..nu mai vad altceva decat Movieplexul ala. Si am zis ca vreau sa evit si sa ma duc la Cinema Pro, unde sunt mult mai ok preturile si nici nu e aceeasi …fauna ca in mall.

In afara de sistemul de rahat de la Gloria Jeans de servire (stil Starbuck’s dar muuuult mai dezorganizat), de eu m-am trezit ca am luat bautura altcuiva, desi era pusa laolalta cu restul comenzii mele, ce am observat?

Ca s-a tampit lumea de Sarbatori! Mai nou, unde credeti ca se ia masa de Sarbatori…? La mall, la Mc si KFC, etc. Erau niste cozi infernale la Mc si la KFC de CRACIUN! si nu doar tineri, ci si oameni in toata firea, cu plozii dupa ei stateau la mese de plastic si mancau din cutii de carton!!

M-am oripilat-cum frate sa iti duci copii de Craciun la Mc??? Nici faza cu “nu toti oamenii mai fac mancare traditionala de Craciun” nu mai tinea ca 1 la mana ERAU PREA MULTI si 2 la mana, ERAU FAMILII INTREGI care imi vine greu sa cred ca nu aveau mancare acasa!

Culmea prostiei…adica dai tu piftia, carnatii si friptura adica PORCariile pe Mc Puisor si cartofi wedges??

Daca ai ceva cu PORCariile, puiul la cuptor de acasa ce are frate?

UNDE E GRINCH-UL CARE A FURAT MASA DE CRACIUN?

One Response to “Sfanta masa de McCraciun”

  1. camelia January 2, 2009 at 12:15 am #

    dar ce zici de inventia pizza cu sarmale? :)) astia au incercat sa mentina o mica parte din traditie 😛 ma intreb….oare ce idei vor mai avea pt sarbatorile din 2009? 😀

Leave a Reply

