iconcert

17 Jan

De curand s-a lansat Iconcert.ro – un site de unde poti afla toate date si info despre toate evenimentele muzicale din Romania. Laudabila initiativa, mai ales ca pana acum nu exista niciun site care sa afiseze toate concertele, ci doar site-urile de vanzare bilete…Felicitari Lucian pentru iconcert! 🙂

Abia astept concertul the Rasmus din Hard Rock Cafe din 16 februarie!! Abia astept In the shadows si F-F-Falling si  pe care SPER sa le cante, chiar daca e concert de promovare al albumului “Black Roses”! De pe noul album – Living in a world without you. Am fost la un singur concert in HRC si nu mi se pare cea mai buna alegere pt un concert The Rasmus, avand in vedere ca The Rasmus au mai concertat in Romania in anul 2007, in cadrul festivalului Coke Live. O scena muuult mai potrivita.

In deschiderea concertului The Rasmus de la HRC va canta Kerli (-interesanta alegere), cunoscuta prin single-ul “Walking on air”.

Ce mi-a atras atentia pe iconcert e si Punk Rock Underfest 4, pe 13 februarie, la Fabrica. Cred ca merita, mai ales capul de afis al festivalului-No Use for a Name.

3 Responses to “iconcert”

  1. briza February 17, 2009 at 1:48 am #

    hey, ai fost la The Rasmus? si pe cand o cronica de concert? 🙂

    • pinklabel February 17, 2009 at 11:14 am #

      Nu, din pacate nu am mai ajuns ca nu am mai prins bilete si am fost foarte obosita sa ma mai agit :(( dar imi pare foarte rau ca nu am ajuns. PS: dragut blogul tau, facem schimb in blogroll?:)

  2. Bebelusa Lui Aki February 20, 2009 at 5:22 pm #

    oo pacat ca nai ajuns la concert… au cantat si in the shadows si f-f-f-falling. si era un concert k lumea foarte tare. sper ca data viitoare sa pot sa ajungi si tu 😉

Leave a Reply

