Ready to buy list

3 Mar

Fustitele sunt facute de Adelina Balut, un designer care promoveaza stilurile urbane si Harajuku. Am cunoscut-o la MGB si mi-au placut foarte mult creatiile ei, asa ca le-am trecut pe wishlist si, intr-o saptamana le trec si in sifonier, comanda e pe vine… πŸ™‚

Imi place foarte mult stilul hainutelor create de ea, iti dau senzatia de libertate, poveste si imaginatie. DE ATITUDINE. In special apreciez imbinarea lucrusoarelor: materiale pictate, nasturi aplicati, curele, piele, dantele, etc.

Una dintre fustitele comandate va iesi in lume la concetul Tiesto de pe 21 martie. πŸ™‚

May i present…

The button Skirt

button-skirt

The Story Skirt

story-skirt

2 Responses to “Ready to buy list”

  1. Miezu` March 3, 2009 at 11:14 pm #

    da, ma, bine ca le-ai luat tu pe toate : ))
    bine ca nu mai sunt, ca am vrut si eu iar cand am intrat pe blogul tau si le-am vazut m-a luat rasul. cand mai dai de funky stuff spread the word, macar sa nu ne trezim imbracate la fel : )))))

    :*

    • pinklabel March 4, 2009 at 9:09 am #

      :)) cat de tare! bine, de acum te anunt πŸ˜€ si ne dam intalnire in oras sa ne admiram achizitiile πŸ˜€

Leave a Reply

