DM

18 Mar

Am luat bilete la DM!

Prima data cand s-au pus in vanzare, prin octombrie 08 mi se pare, nici nu m-am dezmeticit ca s-au si epuizat in mai putin de o luna!

Ieri, in drumul de 10 min spre birou, am auzit la radio ca S-AU SUPLIMENTAT BILETELE LA DM pe gazon si tribuna VIP cu un total de 2.000 bilete! deci, in 15 minute la mine pe monitor apare site-ul MyTicket.ro si “finalizeaza comanda” 🙂

yey! Depeche la Bucuresti si in sfarsit in vad si eu 🙂

Mi-am adus aminte cum, prin 90-93 asa, erau doua tabere: fanii Metallica si fanii Depeche…eh..de atunci vreau sa ii vad!

Urmeaza biletele la B’EST FEST, sa vedem ce zile, dar clar aia cu the Killers … for now anyway.

Poate si Madonna, dar prefer sa fiu in concediu atunci 🙂

Depeche Mode

Depeche Mode

9 Responses to “DM”

  1. Miezu` March 23, 2009 at 9:03 pm #

    HA!
    Depeche am luat din octombrie,
    Madonna am,
    Killers am,
    la restul B`estfestului nu imi iau,
    pt ca pe 2 plec la SW,
    care e pe 3 😀

    mergi la Parov Stelar? : )

  2. pinklabel March 23, 2009 at 10:08 pm #

    Da, la Killers vreau si Ayo 🙂
    Pai am vazut ca e pe 14 august Parov Stelar (imi place mult stilul), dar in august vreau concediu si plec din tara 🙂

    Cu Depeche cred ca imi faceam sepuku :)) daca nu prindeam acu bilete 😀

  3. pinklabel March 24, 2009 at 11:53 am #

    Ah acum am vazut ca e pe 14 mai in Suburbia! yeyyy! da, vreau sa vin 🙂

  4. Miezu` April 6, 2009 at 10:27 pm #

    atunci mergem 🙂
    stii ce nu gasesc? bilete, frate. nu-s puse pe net si de cand s-au inventat myticket si bilete.ro n-am mai cumparat din oras. now I feel kinda lost :))

  5. pinklabel April 7, 2009 at 10:47 am #

    cred ca se pun saptamana aia in vanzare, daca nu, la club direct :)) sa vezi atunci omor 😛 dar tare sunt curioasa de pretul biletului…

  6. Miezu` April 7, 2009 at 3:52 pm #

    oricum, Suburbia, pff, cel mai prost din curtea scolii, nu-mi place deloc locul ala. si nu-i in niciun caz potrivit pt genul promovat de Parov Stelar

  7. Miezu` April 7, 2009 at 7:23 pm #

    Biletele se găsesc de luni în reţeaua magazinelor Diverta şi on line pe Ticketpoint.ro. Preţui biletelor este de 30 lei până la data de 10 mai şi 40 de lei după acea dată şi în seara evenimentului. Atentie! Accesul va fi limitat, aşa că ar fi bine să vă procuraţi biletele din timp.

    cate vrei? fac comanda pe net : )

  8. pinklabel April 8, 2009 at 9:31 am #

    pai as vrea, dar stai sa mai intreb in stg dreapta. 🙂 nu sta dupa mine daca e, ia-ti biletele 🙂 ca eu treb sa intreb cum e lumea, in ture de noapte, etc, deci mai dureaza :)) deh. si da, ai dreptate. Suburbia nu are nicio treaba cu genul lui Parov Stelar, dar probabil ca organizatorii incearca marea cu degetul :)) alta explicatie nu am 😀

  9. Miezu` April 9, 2009 at 1:14 am #

    bine, nu-ti iau, dar fii acolo : )

Leave a Reply

