Hello MOTO

21 Apr

Cum nu mai e un secret pentru nimeni, am inceput scoala pentru A! sa imi tineti pumnii ca imi place de numai pot, doar sa fie timp frumos si sa fac orele mai repede ca sa iau carnetul. In orice caz, viitorul suna moto!

Si cum aratam aiurea in carnetul de B, acum ce bine ca o sa il schimb! New pic, new category, new everything..

Scoala o fac la Follow Me, in Sema Park, iar instructorul este extrem de binevoitor si explica bine. Sunt si mobre diferite, deci poti evolua. Au statii de emisie-receptie, incat pe perioada sedintei instructorul comunica cu tine. E ceva mai scumpa distractia la scoala asta, dar eu zic ca merita..siguranta mea viitoare.

Imi e dor de moto, de sentimentul pe care il ai atunci cand esti in sa, asta e motivatia mea. Fie ca mergi cu viteza, fie ca te plimbi prin oras, ador feelingul pe care mi-l transmite. Esti liber sa ai gandurile tale, esti tu cu tine, acolo. E placut sentimentul de libertate a gandului imbinat cu atentia mintii si prezenta ta fizica pe motor. Imi doresc sa fiu acea motociclista in care dorinta de a reusi, talentul, perseverenta, adrenalina si ambitia, dar si frica constructiva sa fie imbinate perfect. Intotdeauna am fost de parere ca ceea ce mi-am propus asiduu si mai ales ceea ce am simtit ca mi se potriveste, chiar mi s-a potrivit si am aratat ca am facut alegerea corecta. Sper ca si experienta din trafic pe care o am cu masina sa fie o samanta si sa ma ajute si pe motocicleta. Situatiile sunt putin comparabile, dar stiu ca ma ajuta faptul ca pot sa gandesc si ca un sofer in legatura cu ce greseli as putea sa fac si cum sa invat sa le evit. Sunt convinsa ca am multe de invatat, dar abia astept sa le invat. Cu rabdare si dedicatie.

Revin cu impresii pe masura ce mai fac din sedinte.

Asta e my dream bike, Honda Hornet 600, culoare Pearl Amber Yellow.

2007_honda_hornet

6 Responses to “Hello MOTO”

  1. Valentin Valeanu April 22, 2009 at 8:58 am #

    uuu, bafta 🙂 , sper sa ma apuc si eu vara asta .

  2. Anonymous April 22, 2009 at 10:10 am #

    Bafta! Sper sa te invete Cristi tot ce e mai bun! 😉

  3. pinklabel April 22, 2009 at 10:11 am #

    Da..ca pe tine.

  4. pinklabel April 22, 2009 at 10:21 am #

    Cui ii pasa si ma cunoaste, stie ca o sa ma descurc si sunt sigura oricum ca o sa ma invete bine, pana acum a fost ok si feedback pozitiv. Cu rabdarea treci marea, cica asa e si cu ambitia treci mai departe.

  5. Alexandru Savu April 28, 2009 at 9:40 pm #

    Cu examenul nu e mare scofală.
    Adevărata provocare este să ajungi seara acasă întreg 🙂

Leave a Reply

