de prin moto adunate…

26 May

In periplul meu poligono-motociclistic s-a intamplat o minuneee πŸ™‚ am mers cu pasager! ciudata maimuta, turbata la gratii :))

Cand mergi ca pasager mult timp, nu discutam de cat de riscant este, dar ai o alta senzatie. cand le cunosti pe amandoua, abia atunci incepi sa o pricepi pe prima.

De multe ori auzi persoane care au inceput ca pasager, apoi dupa ce si-au cumparat motor nu au vrut sa ia alte persoane in spate. e un pic culmea privit din afara, dar trebuie sa treci prin prima faza ca sa intelegi riscurile, nebunia si ..pasiunea. Riscurile nu le discut, cred ca fiecare ar trebui sa fie constient cand isi incredinteaza viata in mainile cuiva si ce inseamna asta. Trebuie sa fii cu mintea limpede si sa evaluezi situatia, daca merita sau nu curiozitatea sau oricare al motiv l-ai avea. Nu vorbesc doar de incercat, ci si de mers a la long ca pasager. Oricand se poate intampla ceva, aici nu exista ca ai mers o data. Fiecare are motivele lui atat cand ia pe cineva ca pasager, ca si atunci cand te urci ca pasager.

Cand imi voi lua motocicleta, primul lucru pe care il voi face va fi sa imi dau scaritele jos. CEL PUTIN UN AN. nici dupa nu garantez ca ma voi razgandi, dar nici nu discut in primul an. si nu doar pentru mine, ci pentru oricine ar dori sa imi probeze motocicleta. Mi-a placut cu pasager…in poligon πŸ™‚ eram incordata la inceput, dar dupa nu am mai avut nicio jena si chiar mergeam mai agresiv decat faceam jaloanele pana atunci. ceea ce mi-a dat de gandit. am primi laude referitoare la cum merg in general pe moto si aprecieri ca nu mi-a fost frica sa merg cu pasager, chiar m-am descurcat f bine. Nu frica imi e, dar am responsabilitatea faptelor mele si garantia increderii in fortele proprii.cu toate astea..am luat decizia de a nu lua pe nimeni si de a nu fi responsabila pentru nimeni decat pt mine.

4 Responses to “de prin moto adunate…”

  1. Alter Ego June 1, 2009 at 1:37 pm #

    Super! Eu nu apucasem sa-l iau in spate. Grija mare de tot cand vei iesi pe strada. Si eu eram mega increzator atunci, la inceput si mi-am furat-o urat. Primele zile ar fi bine sa mergi ca melcul, ca sa zic asa, depinde ce moto iti iei pana la urma. Cea mai importanta este pastrarea distantei fata de masini, sa ai timp sa franezi si sa nu ingheti franele in caz de neprevazut (cazi rapid in cazul asta), viteza sa fie legala si conduita preventiva.
    Bafta la examen! πŸ™‚

  2. Eci June 15, 2009 at 7:39 pm #

    :)))))

  3. travelchild July 6, 2009 at 11:50 pm #

    Si eu ma gandesc sa fac scoala si la fel, slabe sanse sa iau pe cineva in spate. Pana acum am fost doar pasager si imi place tare, desi tre sa recunosc ca mi-e si frica. Iti tin pumnii sa ai drumuri line πŸ™‚

  4. pinklabel July 7, 2009 at 9:45 am #

    Mersi πŸ™‚
    frica e constructiva si poate sa te fereasca de belele, dar cel mai bine este sa te stapanesti si sa o ai sub control, sa faci diferenta intre situatii.
    mie nu mi-a fost frica niciodata, dar cateodata mi se facea frica dupa ce realizam ce se putea intampla. Dar asta nu m-a descurajat niciodata.
    Examenul e pe teava, am avut multe amanari de sedinte la scoala moto din cauza plecarilor mele dese, dar nu ma grabesc. e pasiune si apropiere de motociclism, in niciun caz nu trebuie sa ma grabesc ca nu fac nimic asa πŸ™‚
    in rest, iti recomand cu drag scoala Follow Me din Sema Park, e foarte fain ce te invata, dar si mediul e prietenos. πŸ™‚

Leave a Reply

