Flash news

26 Aug

Am luat permisul pentru A! hooray!

Dupa vreo 4 luni de scoala (multe pauze, intreruperi, concediu) am reusit sa ma programez si sa iau sala+traseu (azi, la Ilioara)!

A fost o scoala muncita, fugarita cand de la serviciu spre moto cand invers! nu ma grabeam sa fac repede repede scoala si sa ma stresez intr-o luna ca oricum motoreta pana in nov-dec nu pot sa imi iau. Deci de acum, pentru ziua mea si de Craciun, pe wish list trec un kit de lant, un cauciuc, niste oglinzi, niste genunchere, ORICE! :)) poate il fac din puzzle asa :))

Saluti bani aruncati pe haine si alte distractii, acum strangem cureaua, oricum destul de stransa dupa concediu asta asa prelungit si cheltuielile de scoala, echipament etc! 🙂

Dar acum am un nou target…nu de vanzari, ci de economii! :)) culmea!

Cat despre scoala, o recomand cu placere mai departe! Este vb de scoala lui Cristi Bratovici din Sema Park. Sunt 2 instructori foarte de treaba, rabdatori si de incredere (Cristi si Bobita). Faci pana reciti pe de rost traseul de examen si faci si indemanare, atat cat se poate face intr-un poligon. Au motorete ok, favoritul meu ramane TW-ul care era zdravan pentru traseele de indemanare. E mai scumpa scoala aici decat in alte locuri, dar merita.

in rest, asfalt uscat! 😀

8 Responses to “Flash news”

  1. Alter Ego August 26, 2009 at 5:41 pm #

    Felicitari!
    Recomand si eu scoala lui Cristi si Bobita. Si mie mi-a placut cel mai mult TW-ul de 125cc, cred ca unul de 250cc in oras este o motocicleta foarte, foarte buna si distractiva. 🙂

  2. Ruxi August 27, 2009 at 3:43 pm #

    Felicitari! You made me proud! Cea mai cool prietena!
    Asfalt uscat in primul rand tie!

  3. pinklabel August 27, 2009 at 4:20 pm #

    mersi la amandoi!
    da, ce hip sunt! ciuci power!

  4. ZX-12R June 8, 2010 at 9:46 am #

    si eu vreau sa dau la bratovici ,cat te-a costat scoala ???

    • pinklabel June 8, 2010 at 9:58 am #

      aa sincer nu mai stiu. parca 12 mil. e cam cea mai scumpa, dar scoala a meritat fiecare banut. in afara de experienta moto foarte buna si ceea ce am invatat in urma scolii, am ramas cu o prietenie si o simpatie mare pentru ei. in principiu unele scoli fac numai traseu si nimic indemanare…iar cand iesi pe strada esti varza si ti-e frica de moto.. eu recomand scoala Follow Me oricui vrea sa invete si sa faca scoala moto “pe bune”, nu doar sa ia un amarat de carnet care e oricum usor de luat.

  5. ZX-12R June 8, 2010 at 10:05 am #

    si mie mi s a spus ca este cea mai scumpa, mi-au recomandat o si cata heson si costin giurgea !!!

  6. ZX-12R June 8, 2010 at 10:08 am #

    moto tt s a tranformat in follow me sau bratovici si-a deschis intre timp scoala lui ???

    • pinklabel June 8, 2010 at 10:10 am #

      nu cunosc detalii despre cum a luat nastere Follow Me 🙂 eu am ajuns acolo tot datorita recomandarilor facute

Leave a Reply

