Destination Portugal!

1 Sep

In sfarsit ma apuc un pic cate un pic si de review-ul despre Portugalia. Mai un rand azi, mai un later edit maine, usor usor o sa izbutesc! πŸ™‚ E mult de povestit si aratat, o sa vedeti si o sa intelegeti atunci de ce mi-a luat atat de mult sa imi fac curaj.

Indulge yourself with some pics for now!

LA CEREREA DELIEI – mi-am facut cont si pe FLICKR unde am pus muuulte poze si mai am de pus. Poze din Portugalia pe Flickr AICI. Deocamdata sunt cam 100 de poze πŸ™‚

M-am gandit: dupa ce o sa pun toate pozele, atunci scriu si review-ul, ca sa imi aduc aminte de tot pe parcurs. Am vazut atat de multeee si am facut tot atatea incat am si pierdut sirul…

Ancuta si Musonik 2

Ancuta si Musonik 2

8 Responses to “Destination Portugal!”

  1. Alter Ego September 3, 2009 at 9:48 am #

    Chiar faine pozele!
    Cea de pe pod imi place cel mai mult! πŸ™‚

    • pinklabel September 3, 2009 at 9:55 am #

      mersi, mai am de pus poze, dar timp nu prea am avut…
      cea de pe pod are si un titlu fain..usor adaptat πŸ™‚

  2. Alter Ego September 3, 2009 at 9:59 am #

    Da… parca-i facuta de pe moto in wheelie. πŸ˜›

    • pinklabel September 3, 2009 at 10:03 am #

      da, asa e :)))) un wheelie stramb/pe diagonala πŸ˜€

  3. Delia September 3, 2009 at 4:15 pm #

    Foarte frumusele pozele, intr-adevar. Daaar, pentru prietenii astia mai nerabdatori (ca mine), care apreciaza si fotografiile artistice, dar vor sa vada si muuuulte poze care descriu de fapt cum s-a distrat Simonica pe-acolo si ce-a facut ea de dimineata pana seara, sugerez un cont de flickr unde sa ne putem delecta cu sute de poze, mai mult sau mai putin reusite.
    Ce zici, cam pretentioasa, ai? πŸ™‚

    • pinklabel September 3, 2009 at 4:17 pm #

      sunt pe vine si pozele astea πŸ™‚ sunt denumite STORY PICS πŸ˜€
      cand mai prind maine un pic de timp le pun si pe ele si mai am si de la gabi de luat, ca si alea sunt fun fun! πŸ™‚

  4. Delia September 4, 2009 at 10:43 am #

    Asa, f bine πŸ˜€

  5. Catalin September 11, 2009 at 2:30 am #

    Superbe pozele am ramas speechless . Te plimi ce-ti pasa :))

Leave a Reply

