fara titlu

22 Sep

Am avut niste discutii foarte interesante despre mediocritate si despre ce vrei de la viata, de la altii, de la tine, ce greseli poti face si ce poti pretinde ca stii…

Niciodata nu am putut sa vreau ceva doar ca sa fie acolo, sa stiu ca de fapt eu vreau mai mult de la o persoana, de la viata, vreau altceva.. Mediocritate gasesti pe toate drumurile, daca vrei poti sa ai mereu. E cea mai usoara cale de a te simti TU bine. Nu e challenging si trece repede. Asta poate sa fie mai degraba o strategie pansament, temporara. Esti cu cineva ca sa fii, DAR MEREU TREBUIE SA STII CE VREI, sa te focusezi foarte bine pe ceea ce iti propui si unde iti doresti sa ajungi. Trebuie sa stii sa iti dai seama cat oferi si cat poate sa ti se poate oferi inapoi.

E adevarat ca viata ti-o faci cum iti doresti, asta e modul ideal. Dar de cele mai multe ori ce iti doresti nu e egal cu ce ai parte, dar “datoria” ta este sa faci tot ce poti a-ti face viata cum vrei tu, nu sa te lasi dus de viata, trebuie sa ai controlul.

Eu mereu am vrut mult de la mine si de la cei din jurul meu. Cu riscul de a fi dezamagita, tot nu pot sa ma multumesc cu putin. Viata si experientele pe care le am trebuie sa ma multumeasca pe mine in primul rand. Si chiar daca incerc sa fiu mai indiferenta, tot ma surprind ca nu sunt multumita si parca lipseste ceva. Ma las dusa de oportunitati si de experiente, stiu ce imi doresc si stiu ca pot face altceva intre timp care sa ma multumeasca si implineasca la fel, pasi marunti..

Si daca vrei mediocru, ai parte numai de mediocru…niciodata nu mi-a placut asta, nu mi-a placut normalul asa cum il intelege toata lumea..nu mi-a placut sa fiu in randul lumii. Am facut alegeri pentru care de multe ori am fost judecata de catre cei din jur ca de ce am facut asa si nu altfel. Imi place “schimbarea”, “altfel-ul” si imi place sa fac lucrurile dupa …mine, dupa propria mea experienta sau neeperienta…Poate ca de asta sunt de multi neinteleasca. Am fugit dintotdeauna de ideea de a o lua pe cai batatorite si de multi stiute, de a face lucrurile doar de dragul de a le face. Trebuie sa le “simt” si sa stiu ca imi pot aduce implinire si invatare.

Poate de multe ori gresesc. Chiar daca am gresit (si am gresit) am incercat sa iau ce e mai bun, sa privesc partea cea buna ca sa pot trece mai departe. Vorba aia ca din experienta inveti, e foarte adevarata. O alegere gresita poate sa duca la ceva bun in final, inveti si POATE ca nu o sa o mai repeti… Contextul se schimba, “invatul din greseala x” se rodeaza…, “cutiuta cu experiente” e mai mare..si tot asa. Mereu avem parte de surprize in viata, tot ce trebuie este sa gasesti calea de a extrage ce e mai bun din orice.

Mi-a placut sa fac lucrurile asa cum vreau, sa fac alegerile asa cum cred eu ca e bine pentru mine, nu asa cum crede restul lumii ca ar fi bine pentru mine. Pentru ca nimeni nu iti da increderea si curajul pe care ti-l dai tu in tine, nimeni poate ca nu te cunoaste asa cum te cunosti tu pe tine. Exista oamenii care te pot intelege, pot intelege cum esti si de ce actionezi asa, care pot relationa cu tine si “ajunge” la tine asa cum nimeni altcineva nu o face. Sunt putini oamenii de genul asta in jurul unei persoane si putine persoane care isi dau seama ca exista astfel de oameni in jurul lor.

PS: am fost ieri si la piesa “Te iubesc! Te iubesc?” a Companiei de teatru D’AYA. Interesanta si funny piesa, o recomand. Eu m-am regasit in multe din replici :))

Sands-of-time

One Response to “fara titlu”

  1. Chirila Bogdan September 27, 2009 at 9:45 am #

    Salut!
    Vrei sa facem schimb de link-uri? Daca da, lasa-mi un comment ca sa stiu cum sa te trec. Pe mine poti sa ma treci Chirila Bogdan .Ms…
    sanatate…

Leave a Reply

