selected pics from turkey

27 Oct

more to come

11 Responses to “selected pics from turkey”

  1. Valeanu Valentin October 28, 2010 at 9:44 am #

    uu, ai fost sub pod acolo unde gatesc aia pe barcile boschetare ? :)) , si mai incolo e un pasaj unde zici ca esti la noi in crangasi pe vremuri :))

    • pinklabel October 28, 2010 at 11:32 am #

      exact :))) da stii cat e bun era kebabu’ ala de peste??? asa, cum era el facut pe barcutele cam dubioase dpdv igienic?:))) yummy! crangasi e miccopil, acolo era un fel de obor deja!

      • Valeanu Valentin October 28, 2010 at 11:43 am #

        mie nu-mi suna bine kebab de peste :)) , sunt fan vita si berbecut la Haleala. oricum am strans niste giga de poze si filmulete de atunci. tu unde ai stat ? eu eram langa gara πŸ™‚

  2. pinklabel October 28, 2010 at 11:47 am #

    am stat 4 zile in istanbul, apoi am facut toata coasta turciei, in 2 sapt. in istanbul am stat in centrul vechi, vizavi de bazarul mare πŸ™‚ in buricu’ targului adica, pt ca vroiam sa nu ma fatai cu masina.
    ps: e genial kebabu de pesteeee!
    la haleala kinda sucks lately, asa mi-au spus niste amici.
    siiiiii eu am renuntat la carne de vreo juma de an!
    in plus, e faimos kebabu de peste de la podu Bosfor (ala proaspat, de pe barcutele incognito de seara) prin ghiduri de calatorie..mai neconventionale πŸ˜€

    • Valeanu Valentin October 28, 2010 at 11:53 am #

      hmm, am fost de curand la Haleala, la fel a fost. am fost si la bazarul ala, e foarte tare. cu masina e crima la aia :)) . daca stiam de kebab, cred ca incercam. si cum adica ai renuntat la carne, de ce ? hmm

      • pinklabel October 28, 2010 at 11:58 am #

        pai daca n-am mai lucrat impreuna si nici n-am mai mers sa mancam, na.. am facut si eu ce stiam :))))

        am renuntat ca oricum mancam f putina carne de fel, asa ca am hotarat sa renunt de tot. ma simt muuuult mai bine ovo-lacto-vegetariana, mai corect e asa spus πŸ™‚

  3. Valeanu Valentin October 28, 2010 at 12:03 pm #

    pfoai, pai piticu , badoiu si sandelu ce asteapta ? tre sa-i zic Mariei sa te mai ia pe la targuri :))

    • pinklabel October 28, 2010 at 12:06 pm #

      pai ei imi zic ca mananc ierburi! presupun ca o sa ghicesti ce le zic eu ca raspuns :)))

  4. Valeanu Valentin October 28, 2010 at 12:07 pm #

    hmm, nu prea-mi vin idei. ce le zici ?

  5. tooth fairy November 2, 2010 at 11:01 am #

    hai, mai vrem poze, nu le mai tine numai pt tine!

Leave a Reply

